Kul dag:)

Hejhej!
 
Igår åkter vi till Överön o sovde över. Idag var vi på hööks innan stallet, man åker ju förbi när man åker till stallet;) Lite grejer vi köpte:
 
  • Fodertunna
  • Foder
  • Pannband (till mig)
  • Flugspray
  • Flyveils stavning:O
Sen var jag o pappa på allum igår. Köpte grejer till handbollen som startar på tisdag:)
 
  • Nya handbollskor, kempa:)woopwoop
  • Schorts
  • Massa olika träningstrumpor
  • Ny skolväska
Idag när jag red, red jag ut. Galopperade i en lång backe som Blixten tyckte var jättekul, haha:) Sista gången racade han verkligen XD Sen är det några "träbommar" som ligger framme på stigen. Galopperade o travade över dom:)
 
Sen efter gjorde vi något som jag inte berättar om än, men ni får väl reda på det snart när vi bestämt oss.
Kram Ebba<3<3<3
 
 
.PS.Tittade på statestiken, o var typ 10 många dagar så har gått uppåt:).DS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0