Tävlat♥

Idag har jag varit och tävlat i frillesås:) Här kommer lite om ritterna:
 
LD+5: Blixten var JÄTTE duktig! Han gick bara åt sidan på 5:an, men som sagt jätteduktig:)
 
LC: Detta var min och Blixtens första 70 på clear round och tävling. Vad ska man säga...DET GICK INTE BRA!!! Vet inte var det var, han brukar absolut inte vara sån här. Han gick åt sidan på första en gång, sen vägrade han på tvåan så jag höll på och ramla av men klamra mig fast. Sen kom jag igen och så vägrar han igen. Jag fattar inte... Han brukar ABSOLUT inte vägra o så, menmen. Blev uteslutna då. 
 
Mitt mål detta året är väl då att bli placerad i LD+5 elr LD. Får öva lite mer på 70 hemma.
Nöjd med första rundan i alla fall, det var jag som bestämde hela tiden gjorde bara en miss på 5:an och det gick i ett lugnt tempo:) Tyvärr glömde jag kameran/filmkameran så inga foton/filmer:(
finisen♥♥♥♣☻☺♠♣♦○◘•
Kram Ebba:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0