Hejj!

Förlåt för inte så bra bloggning. Det är ju sommarlov så blir ju inte världens bästa uppdatering, men det kan ni nog förstå♥ Idag spelade jag första matchen i partille cup! Mötte Sävehof, vårt lag då (men andra spelare såklartXD) förlorade...men annars gick det väl bra:)
Igår red jag Blixten, red på en ny väg idag o det gick bra. Gick förbi tre hästar o dom blev helt galna o ville följa efter Blixten hela tiden! Men, trava lite o så i början. Fick ner honom i form för typ första gången! Jätteglad:D Sen galoppera jag lite o då var han ju lite pigg men det gick!
Sen i förrgår red jag oxå. Red på samma väg som i förrförrgår. Denna gången galopperade jag oxå. Det gick bra! Han hade inte galopperat på typ 2 dar så han var lite pigg!
Idag ska mamma ha lite kompisar hos sig. Jag ska baka chokladcupcakes (tror jag) osså ska dom få smaka lite!
 
LÅngt inlägg nu, memen tack för att ni läste!
Kram Ebba


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0