Ridläger 2012

Hej!
 
Nu tänkte jag berätta om ridlägret jag varit på. Det är fortfarande en dag kvar men passar på att berätta nu.
 
Måndag: Jag var inte med denna dagen, för att jag var fortfarande i Frankrike
 
Tisdag: Johanna började och löshoppa tre hästar. Eftersom en tjej var hos tandläkarn. Sen när hon kommit gjorde vi i ordning hästarna ( fast hon missade inte allt). Sen hade vi lite markarbete och cavaletti. Sen i slutet hoppade vi ett hinder. Jag hoppade det några fler gånger, för dom andra skulle hoppa på fältet oxå. Det gick bra. Han var väldigt pigg eftersom jag inte ridit honom på n vecka:D Hoppade bara ett hinder i trav på fältet. Sen så fixade vi lite grejer, kmr inte ihåg riktigt. Så åt vi lunch. Efter det så red vi ut n långritt. Jättemysigt! Sen fick alla glass i slutet av Alice som hade med :)
 
Onsdag: Vi började med att göra i ordning hästarna som vanligt. Sen hade vi dressyr Det gick bra, han var väldigt lugn o fin i galoppen, men kunde gena lite på spåret ibland så det får jag tänka på XD Sen så körde vi Titti med vagn! Det var jättekul:) Sen åt vi lunch. Då bjöd jag på chokladbollar:) Sen red vi ut med Johannas mamma. Efter det red vi lite på fältet i trav och sen så sadlade vi av och red barbacka i paddocken. Det gick väl si sådär, var nära på att ramla av många
gånger....hehe
Men han är ju pigg och skumpig:D
 
Imorgon är det sista dan och vi ska hoppa en bana (tror jag) och sen ska vi rida ut på en långritt osså tar vi med fika!
Nu blev det ett VÄLDIGT långt inlägg, men tack för att ni läser!
 
kRAM eBBA<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0